Numer rejestracyjny
PCH3TJ7
Numer VIN
SB1KS56EX0E026230
Data pierwszej rejestracji
21.02.2011
Rok produkcji
2011
Typ pojazdu
samochód osobowy
Typ nadwozia
hatchback
Napęd
Skrzynia biegów

Opony title@3x 83259413f526043f6f263a02936932b1dcf56e91b654a09635901071070b94e1 Opony i felgi

195/60 R16 (rozmiar zalecany)

195/60 R16 (rozmiar zalecany)

Plyny eksploatacyjne title@3x 640265fe090a1b3e1ef5ae61338180646c781d421d386930100d4a2f3480c44f Płyny eksploatacyjne

Silnik 3MZ

Pojemność filtra 0,2 L.
Normalne (standardowe) warunki eksploatacji

Wymiana 5000 mil/ 6 mies.

0W20, 0W20

Mechanizm różnicowy, tył, napęd elektryczny Q211

Pojemność układu smarowania 1,8 L.
Normalne (standardowe) warunki eksploatacji

Kontrola 30000 mil/ 36 mies.

ATF VI

Trudne warunki eksploatacji

Kontrola 30000 mil/ 36 mies.

ATF VI

Skrzynia automatyczna bezstopniowa z mechanizmem różnicowym P310 1/1

Pojemność układu smarowania 3,9-4,2 L.
Normalne (standardowe) warunki eksploatacji

Kontrola 30000 mil/ 36 mies.

Olej specjalny

Trudne warunki eksploatacji

Kontrola 30000 mil/ 36 mies.

Olej specjalny

Hydrauliczny układ hamulcowy

Normalne (standardowe) warunki eksploatacji

Kontrola 5000 mil/ 6 mies.

DOT 3&4 Brake Fluid

Układ chłodzenia

Pojemność układu smarowania 10,6 L.
Normalne (standardowe) warunki eksploatacji

Kontrola 15000 mil/ 18 mies.

Inugel Optimal - 37

Tylko dla pierwszej wymiany

Kontrola 15000 mil/ 18 mies.

Inugel Optimal - 37

Układ chłodzenia, napęd elektryczny

Pojemność układu smarowania 3,4 L.
Normalne (standardowe) warunki eksploatacji

Kontrola 15000 mil/ 18 mies.

Inugel Optimal - 37

Tylko dla pierwszej wymiany

Kontrola 15000 mil/ 18 mies.

Inugel Optimal - 37

Chcesz poznać więcej szczegółów?

Pobierz BEZPŁATNY raport. Dokument zawierający zweryfikowane dane oraz dostępną historię pojazdu otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e‑mail.

Finalista Dobry Wzór 2019

carQ.pl zostało zakwalifikowane do finału prestiżowego konkursu Dobry Wzór.
Najlepsze projekty są wybierane przez specjalistów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego.