Centrum Pomocy

Możesz również przeszukać tematy poniżej, aby znaleźć odpowiedź na Twoje pytanie.

Brak danych o sprawdzanym pojeździe.

 

"Co zrobić jeśli otrzymuję komunikat błędu po wprowadzeniu wszystkich, wymaganych danych pojazdu z dowodu lub zeskanowaniu kodu za pomocą aplikacji mobilnej carQ?"

 

W takiej sytuacji prześlij dane auta, którego dotyczy komunikat błędu na adres: KONTAKT

Przyczyną najprawdopodobniej jest błąd danych w zasobach Centralnej Ewidencji Pojazdów. Jest to niestety dość powszechna przypadłość CEP. Możesz to potwierdzić na stronie historiapojazdu.gov.pl

Wspieramy proces "czyszczenia danych" - mamy dla Ciebie gotową procedurę.
Prześlij do nas następujące informacje:
- nr rejestracji
- nr VIN
- data pierwszej rejestracji (pozycja B w dowodzie rejestracyjnym)
oraz zdjęcia dobrej jakości strony zawierającej kod QR (Aztec)

 

Otrzymasz od nas  gotową instrukcję procedury "czyszczenia danych".
Treść wystarczy skopiować i wysłać (Właściciel pojazdu) na adres mail Ministerstwa Cyfryzacji określony w procedurze.

Pozwoli to naprawić nieścisłości w Centralnej Ewidencji Pojazdów, z której pochodzą dane wzorcowe.
Ministerstwo Cyfryzacji niestety samo nie jest w stanie wyłowić wszystkich błędów i nieścisłości wynikających z błędów transferu danych pomiędzy lokalnymi Wydziałami Komunikacji a zasobami centralnymi. Stąd otrzymany komunikat w carQ.pl.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz do nas! Odpowiadamy niezwłocznie. Najciekawsze pytania wraz z odpowiedzią znajdą się na stronie FAQ.

Ściągnij naszą aplikację
ze skanerem kodów

Pobierz aplikację i bez ograniczeń sprawdzaj pojazdy korzystając ze skanera kodu w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. Błyskawicznie zweryfikujemy dane pojazdu, a raport PDF otrzymasz bezpłatnie mailem.

Iphone app new bef9e053adc4da40b235f94d2d70a6d424578e4f4b8acadc5a5f4d6bc2b49a6c

Rekomendacja Dobry Wzór

carQ.pl otrzymał nominację do prestiżowego konkursu Dobry Wzór.
Najlepsze projekty są wybierane przez specjalistów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego.